Re: Elektro instalace v rodinem dome.

vvitty01 vvitty01@seznam.cz
Neděle Červenec 9 20:26:44 CEST 2006

Mame 21 stoleti, tak proc tahat signalove vodice, kdyz se da komunikovat i po napajecich rozvodech? V ramci objektu to funguje, obcas nejake pakety vypadnou, ale to se da osetrit na urovni protokolu. Signalove vodice jsou koncepce z 20 stoleti...

Tech nevyhod bych videl mnohem vic, nez jen zvysenou spotrebu dratu...
pokud se autorovi celeho toho systemu neco stane a v rozvodech dojde k problemu, znamena to predelat prakticky cele a od zakladu. napr. Vam budou chybet draty od vypinace k svetlu...atd...

proc chcete odpojovat spotrebice ve stndby? resp. jak? dalsim procesorem, kterej je odpoji a bude cekat az dostane prikaz k zapojeni, takze bude brat priblizne totez?

ovladani pracky, mycky, bojleru a podobne se da takhle udelat uz davno bez takovychto vymyslenosti :)

cim komplikovanejsi system to bude, tim vic moznosti vyskytu chyby a neustale dodelavani elektroinstalace... atd...

taky ted resim rekonstrukci rozvodu, a za zaklad povazuji spravne nadimenzovat rozvody a udelat co nejmene zbytecnych vylepseni...

@V