Osciloskop HC-HDS1022M

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Neděle Červenec 9 14:49:34 CEST 2006

Prijde mi ze spojene signalove zeme obou kanalu jsou celkem bezne i u
osciloskopu jine tridy, zde je spise unikatem dvoukanalovost. Myslim ze
uvedene cene by galvanicke oddeleni ani neodpovidalo. Co se tyce
oddeleni komunikacniho rozhrani, tak na RS232 neni problem si jej
dodelat, kvalitu pristroje to podle me neurcuje (uz jen proto ze
takovehle veci nepouzivam prilis casto a kdyz uz tak k vytazeni par
ulozenych dat kdyz je pristroj mimo obvod). Uznavam ze retuse jsou
trosku vice znatelne, nicmene to rovnez nic nevypovida o skutecne
kvalite pristroje. Uvital bych spis neci osobni zkusenost nez uvahy.
Diky

Tosa