Osciloskop HC-HDS1022M

Petr Simek psimek@jcu.cz
Neděle Červenec 9 14:21:48 CEST 2006

On Fri, 7 Jul 2006, Petr Tošovský wrote:

> Zdravim vsechny.
> Nemohl by se nekdo z prazskych zajit podivat do GMka na osciloskop
> HC-HDS1022M
> http://www.gme.cz/index.php?action=detail&sklcis=720-067&lk=&sk=&pict=&jaz=
> http://www.owon.com.cn/eng/hds1022m.asp
> Vysla na nej reklama v Amaru a celkem se mi libi. Zajimalo by me jak
> vypada a jak se chova v realu. Vim ze u nekterych handheldu je priserne
> videt prekreslovani obrazovky a mechanicke zpracovani byva naprd. Nejlip
> kdyby s tim nekdo i meril a rekl jestli to neni jen nejakej pokus o
> lepsi multimetr.

No ja v technicke specifikaci postradam jednu zasadni informaci. Vzhledem
k tomu ze je to bateriovy a dvoukanalovy osciloskop, zdalo by se ze je
predurcen pro dvoukanalova mereni na ruznych potencialech (jako to umi
pristroje od tektronixu a podobne). Jenze nikde neni ani zminka od
povolenem napeti mezi kanaly. Je tedy docela klidne mozne ze ma natvrdo
spojene zeme obou kanalu :-) Vzhledem k tomu ze nema ani galvanicky
oddelene rozhranni pro pripojeni k PC, tipnul bych si ze se pro tenhle
typ mereni asi moc nehodi. Vzhledem k tomu ze nikde neni publikovana
realna fotka displeje, ale jenom same retuse, tak to asi bude taky dost
bida...