Servisni manual k Canon NP6521 ?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Neděle Červenec 9 01:27:26 CEST 2006

Tak jste mel opet pravdu.
Podavaci valecek prokluzuje, bylo to sice to prvni co me napadlo, ale guma vypadala OK a jeste jsem ji opucoval. Ted jsem kopirku movnul, abych na to poradne videl a je videt jak valecek prokluzuje pricemz se papir ani nehne.
Vyndal jsem cely valecek, zdrsnil ho brusnym papirem a opucoval vodou, to same s separacni podlozkou (dva kousky korku), vysledek stale to prokluzuje.
Nicmene kdyz tomu pomuzu rukou tak vse zafunguje, kopie je sice velmi svetla, ale to se tusim da dostavit potenciometrem nebo co to je za kroutitko pod tlacitkem na prechod do servisniho menu.
Nicmene co s tim podavacim koleckem,kdyz vypucovani a mirne zdrsneni nepomohlo?

U tiskaren menime separacni podlozku a v nouzi vlepime kousek korku. Jak je to u kopirek?
Jeste me napadlo mezi gumu na valecku a silon na kterem je vlozit treba kus papiru cimz se zvetsi obvod celeho valecku?

Dekuji
P.N.