Re: Ceny za elektřinu ?

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Červenec 8 16:46:06 CEST 2006

 8.7.2006, 16:25:42
--
Pavel Prochazka.zde.cz napsal:

> No ja o solarnich clanku toho moc nevim. Prave kupuji si domecek :) a
> chtel bych casem pouzit solarni panely na vyrobu ele. energie. Ale jeste
> urcite musim o tom hodne precist... Jinak uz docela vazne uvazuji o
> slunecnich kolektorech na ohrev vody.
Nezapomente na dostatecne dimenzovanou elektromerovou skrin, musi se
tam vejit dva elmery, pres prvni budete CEZu prodavat elektrinu
15Kc/kWh (brzo jiste i za 25Kc) a pres ten druhy ji budete nakupovat
zpet za 4,50Kc/kWh. :((

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz

PS: Nazývejme prosim veci pravim jmenem. Zlodejina zustava zlodejinou
i kdyz je posvecena zakonem (OZE, poplatky autorskym svazum,...).
S ekolologii to nema nic spolecneho.