RE: Ceny za elektřinu ?

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Sobota Červenec 8 14:34:11 CEST 2006

No on uz je problem ve vlastnim terminu ekologie , ekologie jako vedni obor
je biologicka veda zabyvajici se vztahem organismů a jejich prostředí a
vztahem organismů navzájem. Za zakladatele se povazuje Ernst Haeckel a
pocatky sahaji do stoleti pary :-)
Dnes se za ekologii oznacuje i ideologie, pan Bursik, jeho zeleni a
Jihočeské slepice jsou typičtí hlasači onje ideologie a ideologie je svým
zpusobem vira, která se nastudovat neda :-)

A hlavne ono to co by bylo ekologicke by bylo rade lidi nepohodlne a proto
se nedocname
- zakazu nebo spise radneho zdaneni jednorázových obalu
- zruseni nesmyslneho dotovani TC a ruznych solar nesmyslu a naopak zavedeni
dotace za nenainstalovanou kW v radne zateplenem objektu
- místo nesmyslneho budovasni silnic a dalnic (jen tak mimochodem v CR je
prumerny km dalnice 5x drazsi nez stejny km ve Francii cim to ?) se snazit
presunout nakladni dopravu na zeleznici
- atd

Jen tak mimochodem za nejvetsi znecistovatele je povazovana turistika, ono
se není co divit, ja sam se letos jedu vyvalovat do Afriky a to je sakra
dalka, ... :-)

Nazdar,
Kdyz uz tu vidim tak dlouhe prispevky o ekologii, tak si take prisadim
Ja osobne verim v potrebnost ekologie, ale jako vedy, kdy ji ekologove
budou studovat a snazit se resit problemy (svete div se, i to se
dneska deje), ale ne jako nejake vlajecky v rukou politiku. Nejvetsi
rpoblem ekologie vidim v tom, dnes se za ekologa muze prohlasit kazdej
a vsichni mu to odkyvou a co rekne bude svate, zatim co vsude jinde,
abych o sobe mohl prohlasit, ze jsem odpornik musim studovat jako
mourovatej. Takze bych rekl, ze by si v tom ekologove meli udelat
poradek a jasne dat najevo ze aby mohl byt clovek ekolog, musi take
neco vedet a ne se tak jen tvarit...

Honza
2006/7/8, Pavel Prochazka.zde.cz <hacesoft@mujmail.cz>:

> No ja o solarnich clanku toho moc nevim. Prave kupuji si domecek :) a
> chtel bych casem pouzit solarni panely na vyrobu ele. energie. Ale jeste
> urcite musim o tom hodne precist... Jinak uz docela vazne uvazuji o
> slunecnich kolektorech na ohrev vody.

> tak nejak. A ten trideny odpad se stejne spali.... tak proc si ho nemohu
> spalit rovnou doma...
> Proc porad vyrabeji nevratne obaly?

> To jsou jen keci! Potom by neslo vymivat lidem mozky nesmyslema, typu ze
> jaderna ele. je neekologicka...

> Ja bych ty ekology nahnal do te elektrarny a okoli a nechl je tam bydlet!

> [...]

Galloth