Ceny za elektřinu ?

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Sobota Červenec 8 13:24:54 CEST 2006

Marek Pavlu napsal(a):

> Zdravim,
>
> Pro solarni clanky si dal kdosi tu praci a spocital energii celeho
> vyrobni postupu solárního clanku.
>
> No vysledkem je, ze clanek za dobu sveho zivota nedoda ani tolik
> enegie, kolik bylo potreba na jeho vyrobu.
>
> To je ta Šavela ekologie.

No ja o solarnich clanku toho moc nevim. Prave kupuji si domecek :) a
chtel bych casem pouzit solarni panely na vyrobu ele. energie. Ale jeste
urcite musim o tom hodne precist... Jinak uz docela vazne uvazuji o
slunecnich kolektorech na ohrev vody.

> Ekology chce kopat do rite a vcetne blbu jako Bursik, ktery si mysli,
> ze spasi ekosystém tridenim odpadu,
>
> coz asi bude tak vse, co pro ekosystém on sam dela…

tak nejak. A ten trideny odpad se stejne spali.... tak proc si ho nemohu
spalit rovnou doma...
Proc porad vyrabeji nevratne obaly?

> Ekologie jo, ale rozumne. Kdyz mi ekolog rekne, ze atomova energie je
> strasne nebezpecna a nikdo nevi co s odpadem,

To jsou jen keci! Potom by neslo vymivat lidem mozky nesmyslema, typu ze
jaderna ele. je neekologicka...

> ze pry je vyhodnejsi jiz tepelna odsířena elektrarna, tak padam na prdel.

Ja bych ty ekology nahnal do te elektrarny a okoli a nechl je tam bydlet!

> Něco jako vyvoj transmutačních jadernych elektraren, které by vyhorele
> palivo využili k vyrobe energie a vylezly
>
> by prumyslove zpracovatelne prvky, to uz od nich slyset není, nevi a
> nebo vedet nechteji a když vi, tak zatajuji, kritizuji…

Ponevad ani nevi ze neco takoveho mozna existuje. Prece to nejde aby se
vynalezl novy zdruh energie... To by ti co tedka rejzuji silene penize
prisly o tepla korita!

Pavel Prochazka.zde.cz