MECHANIKA - bronz. material

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Sobota Červenec 8 13:12:29 CEST 2006

dekuji vsem za tipy kde ten bronz sehnat.
na webu celakovic a rokycan jsem potrebny rozmer polotovaru nesehnal,
ale necham tam tatu zavolat.
jinak se jedna o kluzne desky do vylozniku/ramena bagru.
diky.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Danhard
Sent: Saturday, July 08, 2006 12:33 PM
To: HW-news
Subject: Re: MECHANIKA - bronz. material

Kovohute Rokycany delaji pasy 300mm do tloustky 8mm.
Co to bude, ze je zapotrebi takovy material ?
Danhard
*******

dobry den.
po neuspesnem patrani, bych se rad obratil na mistni "frezare", kde by
se daly sehnat dve, pripadne vice desek z bronzu 220mm x 220mm x 10mm ?
jak jsem zbezne zjistil, tak tycovina se dela pri tloustce 10mm jen
100mm a pripadne 200mm pri tloustce 23mm. nemate nekdo tip kde sehnat
podobny rozmer ? vim, ze to jde, jen uz neni kontakt na dodavatele.
mockrat diky za radu, je to pro otce, ale on nema internet, tak je to na
me.
tomik.