RE: Ceny za elektřinu ?

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Sobota Červenec 8 13:10:28 CEST 2006

Zdravim,

Pro solarni clanky si dal kdosi tu praci a spocital energii celeho vyrobni
postupu solárního clanku.

No vysledkem je, ze clanek za dobu sveho zivota nedoda ani tolik enegie,
kolik bylo potreba na jeho vyrobu.

To je ta Šavela ekologie.

Ekology chce kopat do rite a vcetne blbu jako Bursik, ktery si mysli, ze
spasi ekosystém tridenim odpadu,

coz asi bude tak vse, co pro ekosystém on sam dela.

Ekologie jo, ale rozumne. Kdyz mi ekolog rekne, ze atomova energie je
strasne nebezpecna a nikdo nevi co s odpadem,

ze pry je vyhodnejsi jiz tepelna odsířena elektrarna, tak padam na prdel.

Něco jako vyvoj transmutačních jadernych elektraren, které by vyhorele
palivo využili k vyrobe energie a vylezly

by prumyslove zpracovatelne prvky, to uz od nich slyset není, nevi a nebo
vedet nechteji a když vi, tak zatajuji, kritizuji.

S pozdravem,

                        Marek Pavlu

  _____