Re: Ceny za elektřinu ?

aze azehw@volny.cz
Sobota Červenec 8 10:29:29 CEST 2006

Jen malinká poznámka: sazba D55 se už od dubna minulého roku nepřiznává. Takže už jen D56. Kdo měl D55 dřív, zatím mu platí. Jak dlouho se neví.
AZE

Zahadou je mi vsak sazba pro tepelna cerpadla D55d vychazi vyhodneji jak po strance stalych plateb tak u plateb za elektrinu nez D56d v cem je "kouzlo" D56d?

  Dekuji

  P.S. Jsem "rad", ze platim mesicne 35Kc na podporu obnovitelnych zdroju, z kterych se pak plati za takove ekologicke nesmysly jako je vyroba energie z solarnich clanku.

  U nas na horach zrovna stavi vetrne elektrarny, pokud vynecham , ze  totalne zabili panorama Krusnych hor, tak jsem se tam byl podavat a kdyz jsem videl ty stovky tun ocele a tisice tun betonu (vse velmi energeticky narocne) takpochybuji, ze to je neco ekologickeho, spise to bude jen ekonomicke perpetum mobile.

  http://www.eset.com