Zruseni gravitace

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Pátek Červenec 7 21:31:52 CEST 2006

Neni to tim ze i zaba obsahuje nejake mnozstvi zeleza a dalsi prvky
(slouceniny) ktere jsou paramagneticke? Kdyz je magnetické pole dostatecne
silne?  Takze asi neslo o zruseni gravitace, ale o magnetickou silu.
Andel

----- Original Message -----
From: "Aigor" <Aigor@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, July 07, 2006 5:43 PM
Subject: OT: Zruseni gravitace

Taky nahodim jedno patecni tema, ktere se mi vybavilo kdyz jsem cet o tom
esusu
z antihmoty.
Tohle ale ukazovali v TV v nejakem tech. magazinu - delali pokusy, kdy do
jadra
nejsilnejsiho elektromagnetu davali napred nezive predmety a pak i zaby, po
zapnuti proudu bylo v tom miste zruseno gravitacni pole a zaby se vznasely
vzduchem. Podrobnosti si nepamatuju, ale docela me vrta hlavou, jestli to
nebyl
jenom nejaky dalsi objev "ruskych vedcu", nebo na tom neco muze byt, a pokud
ano, na jakem principu to funguje ?!?