Servisni manual k Canon NP6521 ?

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Pátek Červenec 7 17:17:43 CEST 2006

Ja se nedivim, jen jsme ho poslali nekam a do firmy koupili novy digitalni
stroj od konkurence.

Nicmene ta NP6521 mi tu porad stoji a zda se mi skoda ji vyhodit.

Chova se to takto, po zapnuti je kopirka Ready, kdyz dam kopirovat roztoci
se  motory a z spodnich zasobniku se zacne papir podavat nahoru az k
poslednimu podavacimu valci, ktery by jiz mel papir cpat pod "selenovy"
valec s tonerem, ten ho, ale neprevezme a vse skonci.

Kdyz odklopim bocni kryt podavace vidim papir zavedeny az k tomu poslednimu
podavacimu valci. Po jeho vyndani se pri pristim zapnuti objevi chyba 007 po
jejim odmazani je vse OK a tak porad dokola.

Je celkem jedno, ktery podavac pouziji A3, A4, A4, rucni vzdy to skonci
stejne.

Naivne se domnivam, ze servisni manual bude jednak obsahovat popis chyby 007
a nejake nakopnuti jak ji odstranit, kdyz nic jineho tak tam snad bude
zakresleno, kde je jake cidlo a nestane se mi, ze se budu pul dne
prisroubovavat nekam , kde nic neni :-)

Mozna jsem jen rozmazlen servisni dokumentaci k starsim merakum Agilent..

  _____