Trochu OT: RC mini autíčko

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Červenec 7 16:37:50 CEST 2006

Tak tohle bych bral jako nejlogičtější vysvětlení, ovšem nebýt toho
datasheetu od těch švábů v autíčku a vysílači. které sem někdo hodil:

http://www.datasheetarchive.com/search.php?q=RX-2B&sType=part

Jsou to přesně ty obvody, myslel jsem, že jsou to nějaké speciály ale jak vidno obyčejný pětikanálový encodér/decodér.

Podle mě ( už to tu někdo zmiňoval ) je ještě jiný kmitočet pro ovládání autíček ( asi 35 a 40 MHz) v rozporu s povolovacími podmínkami. To by také vysvětlovalo, proč v Tescu v regále byly samé modely 27MHz. Asi ale existují i jiné kmitočty.
To že byly všechny modey nepojízdné při zaklíčování CB způsobovalo patrně zahlcení přijímače i na 40 a 35 MHz . Přijímač má pouze jediný laděný obvod, a ten tu "páru" z CB prostě pustil.....