Servisni manual k Canon NP6521 ?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Červenec 7 13:16:31 CEST 2006

Nekdy to muze byt i papirem. Prilis suchy, nebo naopak zvlhly a bezne to na tom papiru nepoznate.

Ten horni podavac je jiz tesne pred zapekaci peci ? Je jiz na papiru nanesen toner ?
Pak by problem mohl byt v znecistenych vybijecich dratech.
J. Polivka

  ----- Original Message -----
  From: Danhard
  To: HW-news
  Sent: Friday, July 07, 2006 12:24 PM
  Subject: Re: Servisni manual k Canon NP6521 ?

  Co to dela pri rucnim vlozeni papiru ?
  To spis vypada na chybu podavace nebo nejakeho cidla, magnetu.

  Danhard

    Prave jsem si po x-te ukopl palec o nefunkcni kopirku Canon NP6521.

    Servisak z Canonu sveho casu znalecky pokyval hlavou a  povidal cosi o vymene zakladni desky za 20k Kc, my ho s uctou vykopli ze dveri.

    Podle meho to bude nejaka ptakovina, protoze vse se tvari OK, ale v okamziku kdy se rozjedou motory a spodni podavac nacpe papir na trat tak ho horni podavac neprevezme a vse skonci chybou + blikajici LED u horeniho (rucniho) podavace.

    Pripada mi skoda tuto sice analogovou, ale jinak super kopirku vyhazovat, ale bez servisniho manualu je to hledani jehly v kupce sena, netusite kde by se dal sehnat servisni manual k tomuto stroji?

    Dekuji

  http://www.nod32.cz