Re: za hodinu bude pátek ;-)

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Červenec 7 09:56:54 CEST 2006

Neeee, Tome,
to si proste dojdes s bandaskou, odsroubujes deklik, strcis nalevku a
lijes tam sajrajt co ti prisel pod ruce:) Zalizitosti jako tlak a
teplotu muzes zanedbat, jelikoz jde o dimantovou vodu a ta zvladne
vsechno:) Vsechno dalsi muzes zanedbat taky ze stejneho duvodu:)
Ono asi jako kdyz si Balu domu nosi v esusu antihmotu, aby mel na silvetsra:)
Marek