Uhlikove a hybridni kabely

Čtvrtek Červenec 6 16:32:33 CEST 2006

Hezký den,

    proč myslíte že to je neposlouchatelné ? Já již poznám že to není
zcela ono, ale určitě mi to nevadí a pokud není lepší kvalita klidně to
tak pustím. Není v tom problém. Nechápu jak někdo může poznat rozdíl
mezi 128 / 160 / 320 kbps neříkám že není, ale já ho prostě neslyším.
Pro jistotu dělám všechno na 160 kbps ale spíše kvůli lidem okolo. Pro
mně je vynikající kvalita 128 stereo. Pohoda.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!