Eagle + PORTIN, PORTOUT...

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Červenec 4 19:37:54 CEST 2006

Jejda, myslel jsem, ze se seznamite aspon se zakladnimy 30 pokyny, ktere
jsou tam na butonech, tenhle vypada jako drat a nad nim nadpis ABC :o)

Danhard
*******

ale nevidim to meno, zrejme ina cesta ako
1. pridat "PORTx" z frames.lbr
2. pomenovat NET
3. pridat text s (takym istym) menom - len pre viditelnost
neexistuje

vdaka, p.rosko

Staci ty draty stejne pojmenovat a jsou spojene.

Danhard

zdravim,
skraslujem teraz nejake svoje schemy a nedari sa mi
vytvorit nieco ako PORTIN, PORTOUT atd.
asi viete co myslim, dva napr trojuholniky a rovnakym
menom, eagle mi ich prepoji.
nasiel som v kniznici "frames" taketo porty, ale bud
tomu nerozumiem ja alebo eagle alebo obaja, neprepaja ich. navyse, to
meno nie je viditelne.
sam to skusam uz hodny cas a furt nic :(

nemate to niekto spravene ? alebo aspon postup, akosi
som v koncoch s invenciou

mam v4.11

vdaka, p. rosko