telefon LG C3320

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Pondělí Červenec 3 14:39:23 CEST 2006

je to dobré, alespoň ta podpěťová ochrana baterky funguje, když už nic
jiného :-) Má stále 3,15 V.
Anděl

----- Original Message -----
From: "JD" <jirkonf@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, July 03, 2006 1:58 PM
Subject: Re: telefon LG C3320

Co ja si pamatuju tak u starickeho Ericssonu A1018 bylo v navodu
napsano, ze pri nabijeni je mozne telefon normalne pouzivat, jen ze se
muze prodlouzit doba nabijeni (coz je celkem logicke). Nevim proc by
jste nemohl reklamovat i baterku? Jestli si to dobre pamatuju, tak na
baterii v mobilu je zaruka pul roku samozrejme s tim, ze se nevztahuje
na bezne opotrebeni, coz ale urcite neni vas pripad.

JD

Vladimír Anděl napsal(a):
> [...]
> proudem, bylo na napaječ vystaveno Prohlášení o shodě? Značka CE tam je.
> Není tam tedy neoprávněně? Nemám ten dotaz napsat na ČOI? Chápu že se
> výrobce snaží v návodu zakázat kde co aby se kryl, ale tohle je už opravdu
> přehnané.
>
> Panove, jiste ke svym vecem taky pisete navody. Taky takhle strasite lidi?
>
> p.s. Na zacatku "nabijeni" (displej nabijeni indikoval jen par vterin, pak
> zase chcip) mela Li-on baterka 3,6 V, po dvou hodinach 3,4. Telefon jsem
> nechal ve "vypnutem" stavu (na displejich nic neni, zapnout se ho nedari)
do