Re: dálkové ovládání via Bluetooth

Michal Krestan krestan@hw.cz
Pondělí Červenec 3 13:43:28 CEST 2006

BT by me taky zajimalo, ale na ovladani domecku jsem to vyresil jinak. Do
meho vlastniho systemu jsem
dodelal webserver a vse to resi PDA s WiFi:-) Jinak SMS se taky hodi,
protoze uz se mi parkrat stalo,
ze mi dosla baterka v dalkovem ovladani od garaze a protoze klice nikdy
nemam, tak me ovladani vrat
SMSkou uz parkrat zachranilo:-) BT by v tomto pripade asi moc nepomohlo,
protoze s telefonem jsem
nedosahl vetsi dosah, jak 20m.

            Michal

Pozor na to, SonyEricssony co vim (aspon K700i urcite) NEUMOZNUJI
pristup java aplikacim k bluetoothu, takze nefunguji aplikace jako treba
BT chat a podobne. Tim padem na nich asi nepujde pouzit tu javovku...

JD