RE: dálkové ovládání via Bluetooth

Pavel Škurek pskurek@macroweil.cz
Pondělí Červenec 3 08:35:30 CEST 2006

Přesně tak, má to v sobě přímo několik profilů. Např. audio profil pro
Handsfree nebo profil pro file transfer.

Modul se dá přepnout do požadovaného profilu a naprogramovat. Já si s tím
naposledy hrál na školení v Budapešti, kde jsme z toho simulovali audio HF
do auta se zobrazováním čísla volajícího na displeji auta a přijímání SMS.
Ale těch možností je samozřejmě daleko víc.

Mám v Praze ten vývojový kit (1 pár) + desku na programování a nějaké vzorky
samotných modulů. Upřednostnil bych na začátek tu zápůjčku, mezitím objednám
víc desek na sklad a můžeme vám to prodat.  Cenu vám řeknu, až budu v
pondělí v kanceláři.

S pozdravem

Pavel Škurek

  _____