Návod ke kalkulačce

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Sobota Červenec 1 19:48:28 CEST 2006

Pekny vecer,

>     nemá někdo prosím návod pro kalkulačku NISA K5 nebo alespoň nějaké
> povídání jak se na ní počítá ? Sčítat a odčítat už umím, ale nepochopila
> jsem jak se násobí a dělí a zrovna tak neumím vynulovat displej jinak
> než odčítáním. Stroj by měl být funkční, i když delší dobu stála v
> regálu bez používání.

my mame doma patrne o hodne starsi pocitacku Archimedes, ktera umi
nasobit i delit. Na nasobeni je tam zvlastni postranni klavesnice, na
ktere se zadavaji cisla pozpatku (cili pomerne pochopitelne ve
spravnem malem endianu). Nevim, jestli tato poznamka nejak napomuze v
dorozumivani s Nisou :).

Na nulovani tam mame takovou zajimavou klavesu s napisem "0".

Zdravi Marek P.