Neznate protipozarni pruchodku ?

Dee Jay deejay@email.cz
Sobota Červenec 1 16:57:49 CEST 2006

nasel jsem tohle
http://www.seidl.cz/php/publikace_cislo.php?pub=24_c
a o pytlicich je tam taky (cele sem to necet :-)

DJ

----- Original Message -----
From: "Dee Jay" <deejay@email.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, July 01, 2006 2:15 PM
Subject: Re: Neznate protipozarni pruchodku ?

- jojo je to tak ten kanal prochazel kantkou v ni dira a to co zustalo volne
bylo doskladane tema pytlikama - vim ze sem na to cucel,ze tam prave bylo
neco napsano jako protipozarni vypln a vyrobce a ted abych nekecal nejake
druzstvo nebo tak neco ... bohužel hledal jsem fotky - nemam zadne :-(
jedine snad pohledat na netu. Ta tkanina ze ktere ty pytliky
byly,pripominala krizence satenu a azbestu :-)

jedine pohledat na netu nebo zkusit silnoproudarsky velkoobchod ala Elvo
atd...
ono vubec to zatesnovani prostupu po kabelech je veda - urcite se tim
spousta firem zabyva
no a nekde se na to haze bobeck - viz zatopene metro

DJ