Re: OT / vrstveni Peltierovych clanku / chlazeni na -80 °C / asi 150 - 200 W

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Sobota Červenec 1 12:40:26 CEST 2006

presne k tomu viedla moja otazka. Je jasne ze v obvodoch kde sa
prenasaju informacie je zvlnenie napajacieho napatia rusivy faktor ktory
moze viest az k zlyhaniu funkcie.
Pokial ma ale moje znalosti neklamu tak peltierov clanok patri do
skupiny "tepelnych" spotrebicov, takze nevidim dovod preco sa zaoberat
vecami typu "Otazkou jsou asi harmonicke a frekvencni spektrum zvlneni"
b.