Elektroměr na SS proud

Sobota Červenec 1 13:15:06 CEST 2006

Hezký den,

    nevím jak to tam je udělané, ale přímo do toho elektroměru vedou VN
kabely tlusté jako moje ruka. Co je uvnitř netuším. Je pravda že ten
elektroměr není takový prcek jako ten co je u dveří do bytu, ale tak moc
veliký také není. Možná tam je opravdu motůrek na 3kV nebo spíše na
více, napětí v troleji může být i o něco vyšší.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!