OT: Kdyz je to horko a jeste patek

BuFran BuFran@seznam.cz
Sobota Červenec 1 11:34:13 CEST 2006

> Me tak napada, proc to vlastne nemlatite do RRDToolu? To byste pak mel na
> par kliknuti celorocni statistiku...

> (Popr. to pridat do Cacti, a usetrit si i tu praci s volanim RRDToolu a
> muzete si kreslit i jiny grafiky)

  No zrejme proto, ze RRDTOOL ty data prumeruje a starsi data maji mensi
rozliseni. Puvodni tazatel asi chce mit moznost jaka byla teplota 5.6
v 15:00, coz RRDTool neumi (ten vezme prumer celeho dne/tydne podle
stari ...)

  Jelikoz by me to zajimalo, jestli nejaka takovato funkce je u
nejakeho grafovaciho programu, prosim, kdo s necim podobnym mate
zkusenosti, prosim poradte.

--

S pozdravem,

    František Burian