Re:krabicky s frezovanim

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Sobota Červenec 1 11:11:50 CEST 2006

Domnivam se, ze pokud potrebujete jednu krabicku,
tak bud uz pri navrhu plosneho spoje si vybrat
(a hned koupit) krabicku ktera je k mani v xeftu
nebo si ji udelat z Cuprextitu - pokud bude
mit poradne zacistene rohy a striknete to matne
cernou barvou, bude mit celkem profesionalni vzhled.
Navic uz bude mit stineni.