telefon LG C3320

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Sobota Červenec 1 10:38:51 CEST 2006

tak jsem si koupil telefonek a neradoval jsem se dlouho.  Kdyz se po pul
hodine zacal vypinat, usoudil jsem ze chcipe baterka a doma jsem zacal
nabijet.  Ale telefon se tvaril jako mrtvy (vypada ze je), tak jsem zacal
cist navod. Jsou tam zajimave veci :-)

Na straně 21. "Při nabíjení telefonu nevolejte ani nepřijímejte hovory,
protože by mohlo dojít ke zkratování telefonu a/nebo zasažení elektrickým
proudem nebo požáru".

Předpokládám že dnes je již naprosto běžné používání telefonu připojeného na
nabíječku. To snad neuměla jen stará Motorola D520, ta byla během nabíjení
softwarově zablokovaná (procesor neztíhal nic jiného než hlídat baterii).
Ale něco jiného je bezpečnost. Pokud skutečně hrozí možnost úrazu el.
proudem, bylo na napaječ vystaveno Prohlášení o shodě? Značka CE tam je.
Není tam tedy neoprávněně? Nemám ten dotaz napsat na ČOI? Chápu že se
výrobce snaží v návodu zakázat kde co aby se kryl, ale tohle je už opravdu
přehnané.

Panove, jiste ke svym vecem taky pisete navody. Taky takhle strasite lidi?

p.s. Na zacatku "nabijeni" (displej nabijeni indikoval jen par vterin, pak
zase chcip) mela Li-on baterka 3,6 V, po dvou hodinach 3,4. Telefon jsem
nechal ve "vypnutem" stavu (na displejich nic neni, zapnout se ho nedari) do
druheho dne a baterka ma 3,1 V. Tak se jen bojim, ze telefon baterku vybije
na nulu, v ramci zaruky mi vymeni jen telefon (nebo tohle dneska taky nekdo
opravuje?) a baterku nechaji puvodni :-(