Predny panel - potrebujem poradit

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Leden 31 22:33:26 CET 2006

Ales Prochaska wrote:

>Ty bile ctverecky jsou hmatniky a uz na ne nic neprijde? Ty napisy by
>se hodilo dat primo na ne.

ano, bile ctverecky su priamo nad tlacitkami. Ak mate visio tak vam
poslem originalny subor a mozete sa pohrat. V principe hocikto sa moze s
tym pohrat a dame to na internet. Bude to prvy meraci pristroj ktory
bude podporovat rozne skiny ako winamp :-)))

>Ty bublinky jsou ve folii nebo je tam prilepeny vzduch? Jestli to
>druhe tak by pomohlo to lepit na mokry povrch a bublinky prsty
>vytlacit. Voda za par dni zmizi, asi nekam difunduje nebo co, a
>vysledek je velmi pekny, delaji to tak aranzeri.

Tie bublinky su pod foliou, lebo samolepka ma nekvalitny povrch. Je to
vidiet napriklad tu
http://dvaluch.home.cern.ch/dvaluch/temp/DDS/klav10.jpg, dole ked na
povrch samolepky svieti svetlo. Ma to normalnu strukturu, nie je to hladke.
Mam tu velmi kvalitne samolepky od Kalina, ale nemam atramentovu
tlaciaren. Do laserovky za pol miliona to pchat radsej nebudem, lebo ked
budu z valca odlepovat predny panel na dds generator lahko zistia kto to
bol :-))

b.