Shanim schema PR-11

Tony Malecky tony@malecky.cz
Úterý Leden 31 19:40:04 CET 2006

Ano, ale vzdyt to jsem psal. Uprava uvedene stanice znamenala vyhozeni
hlavni desky se spoustou civek a par tranzistory, a nahrazeni teto desky
deskou novou, se syntezatorem a vysilacem. Dale jsou v uvedene stanici
desky prijimace - tu je mozno preladit a nebo nahradit deskou s dualgate
fet na vstupu a dualgate fetem ve smesovaci. Deska nf - ta zustava
puvodni s drobnymi upravami. Deska mikrofonniho predzesilovace - ta se
zahodi a misto ni je deska kmitoctove zakladny pro syntezator...

Jelikoz se dneska da koupit stanice na 145Mhz za cenu cca 1000kc, tak
mne nenapada duvod proc se tim zabyvat. Tim spise ze jsem to kdysi delal
a vim kolik to je prace nehlede k tomu ze v popisu ve sborniku je par
chyb diky kterym napriklad nejdou naladit nasobice vysilace.....

Tony OK1HMA