MIDI syntetizer

n11444@seznam.cz n11444@seznam.cz
Úterý Leden 31 16:22:52 CET 2006

Ja bych spis nejaky maly IO aby se to dalo vestavet do prehravace, ktery uz
prehrava MID soubory a posila je ven sekvenceru.
Takze hledam neco, co pujde naletovat dovnitr.
Ten web www.yamaha-xg.com nefunguje!

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh@seznam.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 31, 2006 3:26 PM
Subject: RE: MIDI syntetizer

> Nevite nekdo o nejakem MIDI syntetizeru ktery by se dal sehnat i s
> dokumentaci? IO, do ktereho budu posilat midi zrpavy a on mi bude na
> vystupu
> hrat hudbu.

Hmmm... copak to kutite? Jednodussi cipy s wave-rom vyrabi Crystal, Atmel,
nejaci tamani by se nasli urcite taky.

Pro zacatek bude asi nejlepsi zkusit tohle:

Softwarovy - nejlepsi je asi yamaha Sy-SW50XG (presne oznaceni kolem cisla
mi uz lehce vysublimovalo, ale najdete to na www.yamaha-xg.com). Nehraje tak
jako HW XG synth (2MB ROM vs. 4MB ve stejne zakladni verzi, rozdil je to
dost znatelny pokud jste zvykly jak hraje HW), ale zakladni predstavu o
moznostech to da.

Hardwarovy - tonovy generator (krabice) - navstivte nejblizsiho E-muzikanta.

No a az nasbirate zkusenosti, a hlavne jak hraje a co dokaze XG, tak
zavrhnete cokoli jineho. Mam treba od yamahy Ca*ndy Du*lfer - Li*ly was
he*re, kde XG-MIDI verze je tak dokonala, ze ji za par minut pauzy nepoznate
od originalu (v AXB ji samozrejme poznate, no a ono XG je taky frekvencne a
dynamicky neupravene jako na CD, ale u lepsich XG generatoru co maji
vykonnejsi DSP se da i to). S XG se da zahrat dokonce metal tak, ze
kytarista bude valit wocicka, jak to ze to leze jenom z MIDI. A to jeste
nemluvim o matematickem modelu nastroje (Sondius XG).

JL.