Re: Shanim schema PR-11

Vaclav Peroutka vaclavpe@seznam.cz
Úterý Leden 31 15:18:13 CET 2006

Aha, tak to jsem nasel, byl to rok 1992. Jenom, nezda se mi jedna vec. Kdyz jsem tu stanicku rozebral, tak uvnitr byla jenom jedna hlavni deska, po nejakych cislicovych obvodech z kmitoctove ustredny ani vidu ani slechu. Jen spousta civek a par tranzistoru. Tak nevim, jestli ji uz nekdo kuchal.

Jinak mne napadlo udelat kmitoctovou ustrednu z LM7001 s polovicnim fXTAL (pak by byl krok 12,5kHz) a smesovat VCO (fVCO ~ 40MHz) s nejakym overtonem z krystaloveho oscilatoru (fXO ~ 90MHz). Myslite, ze to je pruchozi, nebo by bylo lepsi sehnat nejaky specialni PLL obvod s takovym krokem ? Problem je, ze obvody rady MC145 neni az zas tak jednoduche sehnat. Nedelal uz to nekdo se smesovanim ?

VP