automaticke prekladace Re: Zavada LCD C383FA

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Úterý Leden 31 13:36:07 CET 2006

Tak to musim taky pridat jeden automaticky preklad, nad kterym jsem kdysi
brecel smichy, doporucuji. Originalni text je na
http://www.fotopruvodce.cz/clanek.phtml?clanek=20401&hledej=, strojovy
preklad na http://www.fotopruvodce.cz/clanek.phtml?clanek=20404&hledej= (uz
jenom ten Canon prelozeny jako "cirkevni zakon" je kouzelny). Pro neznale,
ten fotak ma nekolik zaostrovacich bodu a zaostreni se ridi okem - na co se
clovek v hledacku podiva, tam fotak zaostri (to jenom aby to nebylo uplne
OT, ta cidla tam musi byt asi dost chytre umistena a asi to neni uplna
sranda zpracovat tak, aby to fungovalo). A jedna se o aprilovy zertik, neni
v tom zadny laser ale IR LEDka.

Dusan Dolezaal