Ekonomizér EKUV A0513 od Aritmy

Achiles achiles@revize.info
Úterý Leden 31 12:57:12 CET 2006

Tepelnou technikou se zabyvam, takze se citim fundovany na odpoved, ale
napred bych se zeptal o jaky typ kotle se jedna. (konkretni kotel neznam)

Ruseni: automatika ma byt v prve rady vyrobena tak, aby ruseni zvladla.
Spinani ventilu (doufam, ze se nejedna o plyn) 50 Hz se mi zda take divne.
Je ten ventil seply a bruci nebo spina nahodile a vydava razy?

Zkuste si zkontrolovat pospojovani kabelu, podotahovat svorky. Nekdy to
pomuze.

Pokud ne, tak to blize popiste. treba najdem zavadu i bez schematu.

Ales