Elektrostaticke upinani

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Úterý Leden 31 12:47:18 CET 2006

Zdravim,

No ja bych spis nez sklo, ktere je docela silne uvazoval prave ten plosny
spoj. Na jedne strane by byly ty meandry, ale pokryte tenkou izolacni
vrstvou. Otazka je, jak velke je napeti prurazu beznych materialu, co se
davaji mezi jednotlive vrstvy vícevrstvých DPS...

Pak by i mohlo stacit mensi napeti, preci jen je rozdil mezi vrstvou skla v
mm a nebo nejakym izolacnim materialem v um a tim padem postaci nizsi
napeti...

S pozdravem,
                Marek Pavlu