OT: Velka "uschovna"

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Leden 31 11:34:23 CET 2006

Suhlas s tym, co ste napisali.

Len mala poznamka, free maily maju vacsinou len web rozhranie (POP3 je
plateny), takze nie je problem s prijimanim velkeho mailu - kuknete v
zozname sprav a alebo si mail otvorite, alebo ho rovno zmazete. A ked
uz aj mate mail otvoreny, stale sa netahala priloha, o jej stiahnuti sa
stale mozte rozhodnut. Rovnako odoslat mail mozte len cez web
rozhranie.

miro

PS: tento moj freemail bezi na Yahoo! Velkost schranky je 1GB, ale k
jednemu mailu mozem pribalit max 10MB. Na zdielanie suborov sluzi
http://briefcase.yahoo.com , max 30MB.