tranzistory FET

Delphin delphin@post.cz
Úterý Leden 31 11:32:03 CET 2006

>     potrebuji spinat cca 5 - 20mA pro mereni, ale tak aby se mi pricital
> minimalni proud baze tranzistorem ! spinaci napeti mam k dispozici pouze
> 0 a 5V. Kouknul jsem tedy do katalogu GM na tranzistory FET a nejak z
> toho nemuzu vycist co vlastne potrebuju
>
> N-FET ? N-MOSFET ?  P-MOSFET ? matne si vybavuju ze pro zavreni
> nekterych FET je potreba zaporne napeti (to ja nemam )

Zaporne napeti je treba pro FET, pri 0V na G vedou. MOSFET pri 0V na G
nevede.

> zapojeni
>         - PNP- - FET -
> 5V-|         DUT         | - R - GND  (merim napeti na R proti zemi )
>         - PNP-  - FET -

Muzete pouzit MOSFETy na vsech 4 pozicich, vhodne typy jsou IRF7301 a
IRF7304, v dostani v GME.
Predesilam ze aby mereni melo smysl, tak na G tranzistoru mezi DUT a R neni
mozne privest mensi napeti, nez je na levem konci R.