Digitalni fotoblesk

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Leden 31 10:38:24 CET 2006

Dusan Dolezal napsal(a):

>Zalezi co s tim chcete delat a jestli tech blesku chcete vic, ja jsem taky
>Minoltak a kdysi jsem si koupil starsi 5400xi, stal mne tenkrat 4 tisice a
>videl jsem ho uz i o dost levneji. Ten ma GN (pravda na nejdelsim zoomu) 54
>a umi moooc pekne veci, treba wireless flash je perfektni a dost ho pouzivam
>(BTW docela zajimave je prohlidnout si ten wireless na osciloskopu, to jsem
>tedy cumel). A zvlast ted, kdyz Minolta prodava celou fotodivizi Sony a
>budoucnost je tak dost nejista, tak podle mne se Minolt bude dost lidi
>zbavovat a budou casem uz uplne za babku.

To ano, jenze ja to prave potrebuji k tomu digitalu FZ20 a co jsem zatim
koukal tak k nemu neni systemovy blesk.

K Minolte mam jen malej systemak 2000xi, ale pokud se zacnou objevovat
tak bych jej dokoupil. Nicmene zatim mne to tolik netrapi jako ten blesk
k FZ20 - opticky stabilizator a svetelnost 2.8 v celem rozsahu zoomu je
primo idealni na nocni zabery.

>Dalsi moznosti jsou ruzne ramenkove Metzy (takove ty 60ct1, 60ct2, apod.),
>mivaji GN az 60 a videl jsem je obcas prodavat za uplne smesne ceny, zrejme
>to profici prodavaji, protoze jim to nechodi s digitalama. Skoro nez se
>kompletne bastlit s celym bleskem, tak bych zauvazoval o tehle moznosti a
>dodelat k tomu treba jenom nejake rizeni.

Mate nejake tipy na nejake slusne bazary (idealne www)? Tady v CB je to
dosti pruser - bazar uz tady drzi (mozna uz jen drzel) jen p.Mares,
ktery je moc sikovny na mechanicke veci (umi usit i novou zaverku -
osobne vyzkouseno pro moji Practicu super TL) a na opravy starych
klasickych fotaku je to fakt machr. Ale nastupujici elektronika mu asi
sebere praci.

>Kazdopadne schema od toho meho bastlu vam poslu.

dik.

>To ano, ale do sanek blesku.

Mate pravdu.

RadekCX