RFID naramek

Ondra OK1CDJ ok1cdj@moravany.com
Úterý Leden 31 09:10:17 CET 2006

>No kdyz ono je to bez uvedeni kontextu zavadejici az usmevne. Osobne
>si napriklad nedovedu predstavit za jakych okolnosti by mohlo byt v
>mem zajmu nosit na ruce RFID - snad jedine kdyby ten zajem byl, ze
>nedostanu padaka :-) Treba byste to mohl trochu vysvetlit, kdyz uz pro
>nic jineho tak pro zajimavost...

Tak ja to tedy osvetlim, v mem pripade se jedna  o to ze potrebujeme
sledovat a presne identifikovat pacienty ktery navstevuji radioterapii,
urcit kdo zrovna lezi na ozarovne aby se vyloucila moznost omylu. Asi by
se vam nelibilo kdybyste dostal davku urcenou pro jineho pacienta.
Nerikam ze se to stava ale stat se to muze, a tohle by melo prispet k
bezpecnosti a vyloucit pripadny lidsky faktor. Ale jelikoz je toto
konference o HW tak sem ptal na HW stranku veci a nezatezoval ctenare
pripadnym vyuzitim.

Ondra