RFID naramek

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Leden 31 09:00:24 CET 2006

No kdyz ono je to bez uvedeni kontextu zavadejici az usmevne. Osobne
si napriklad nedovedu predstavit za jakych okolnosti by mohlo byt v
mem zajmu nosit na ruce RFID - snad jedine kdyby ten zajem byl, ze
nedostanu padaka :-) Treba byste to mohl trochu vysvetlit, kdyz uz pro
nic jineho tak pro zajimavost...

Ales Prochaska