Microchip MCP250XX CAN IO Expanders Developers Kit

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Leden 30 19:31:52 CET 2006

Ahoj,

mate nekdo MCP250XX CAN IO Expanders Developers Kit (DV250501) od
Microchipu? Ja jsem porad premyslel, proc to tak blbe funguje, a
hlavne proc ten stabilizator hreje jako zbesily. Nejen, ze mi
nefunguje jedno tlacitko, to je to nejmensi, ale zjistil jsem, ze
dokonce i ty trimry R17 a R20 nejak podezrele hreji, tak me napadlo je
zmerit. A ono to jsou trimry snad 15 Ohmu nebo co, ted je jdu vypajet,
abych to lepe zmeril. No to se pak nedivim, co to vyvadi, kdyz maji 15
Ohmu z 5V proti zemi. Mate tam nekdo neco jineho?

Dekuji,
Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem