OT: neuveritelne

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Leden 30 18:52:29 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 30.1.2006:

> Totiž taky se tam měnil řidič, a ten druhý byl trochu popleta a tak
> si prostě splet nemocnici s PC firmou. S tím prvním nebyl problém.

No to je super :-) Urcite znate firmu Activa, dodavatele kancelarskych
potreb. Ja od nich obcas neco nakoupim... No a nekdy pred Vanoci cekam
zasilku a uz mi bylo divne, ze zasilka nejede. Tak jsem tam zavolal,
nechal si dat cislo na ridice, a volam ridici. A ridic hlasi: "Ja uz
jsem na firme, uz jsem u vas byl." - no nebudu opisovat transcript
cele komunikace, proste ja se divil, kde byl, kdyz tu nebyl, on zase
kde jsem byl ja... tak vysledek asi takovy, ze on mi nakonec rekl: "No
ja jsem vas hledal v Labi a nikde jste tam nebyl." - pro neznale Usti
nad Labem, jedna se o obchodni dum LABE (ne o reku Labe, tam me
kupodivu nehledal). A ja jsem porad nemohl prijit na to, kde to vzal,
prece adresa je ulice Obvodova... no a on mi rika: "Vsak to mate jasne
napsano na baliku ze Petr Zahradnik Computer Lab., tak to znamena
obchodni dum Labe." a byl se mnou hotovej a ja byl taky hotovej...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz