volny a serioznost

Horký Aleš HorkyA@penam.cz
Pondělí Leden 30 15:03:15 CET 2006

Kdyz jsem si na post.cz tak dobre zmenil heslo ze jsem nevedel jaky mam, zavolal jsem na technickou linku, kde mi sdelili, ze mi nove heslo
nastavi pouze v pripade, kdyz jim reknu co mam v emailu za zpravu tykajici se pojisteni - (mel jsem tam nabidku na pojisteni auta).

Ales

  _____

From: Pavel Kadečka [mailto:pavel.kadecka@gmail.com]
Sent: Monday, January 30, 2006 2:23 PM
To: HW-news
Subject: Re: volny a serioznost

Ten clanek jsem cetl. Dyk jsem psal, ze je to jen na inteligenci uzivatele. Kdyz si tam napise "jak se jmenuju", tak se pak nemuze divit.

Bezne se dava napriklad "rodne prijmeni matky", coz muze odhalit zas jen uzsi skupina lidi. A kdyz si tam date "jaky je IMEI myho telefonu", tak to je skoro 100% (pokud si ho ovsem neprepisete s upgradem FW).

Jenze kontrolni otazka je IMHO lepsi nez technicka podpora, ktera meni heslo na vyzadani - bez overovani totoznosti. Ono taky neni kolikrat co overit - freemejl se Vas nepta, kde bydlite, jak se jmenujete, jaky mate telefon atd. No mozna se pta, ale na furu veci nemusite odpovidat a kdyz uz, tak nemusite odpovidat pravdive.

P.K.