volny a serioznost

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Pondělí Leden 30 13:06:34 CET 2006

Na druhou stranu, ja mam mail na volny.cz asi 4 roky a absolutne zadny
problem. Dokonce mi ucet nesmazali aniz bych pouzival jejich dialup
(drive). Zadne reklamy na konci kazdeho mailu, proste pohoda. O
problemech s prilohou nevim. Jestli to treba neni tim, ze je priloha
vetsi jak 3.5MB=5MB mail, pak samozrejme neprojde. Ale omezeni
velikosti prilohy maji skoro vsichni free provideri (a je to dobre,
videl jsem experty kde 100MB soubor v priloze zadny problem - teda pro
ne, mailovy klient mel co delat, aby to prechroustal :)).

--
Michal Grunt