OT: HW party

Radek Sztwiorok radek.sztwiorok@orgrez.cz
Pondělí Leden 30 08:25:36 CET 2006

Neni to vyhra ale je tam teplarna.Ono u Vas si clovek nevybere.Nejblizsi
misto kde mne jeste navypucovali auto jsou Teplice a to jen z toho duvodu ze
tam maji zvysenou ostrahu parkoviste a 2.5 m vysoky plot.
Radek
p.s. Ja jsem nenavrhoval Trmice na misto setkani.
----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, January 27, 2006 3:43 PM
Subject: Re: OT: HW party

Hezký pátek,

    Tak tedy zrovna Trmice jsou výhra proti Krupce ;-)  Pak jsou ještě
bezvadné Předlice a nebo Mojžíř :-D  V Mojžíři jsou ulice, kam se bojí
chodit i ta slušnější část cikánů :-( (vím to z vyprávění domorodců).

    Myslím si že je celkem jedno kde si dáte spicha, jen je lepší mít to
někde v dosahu nádraží a ve velkém městě. Třebas Loučná nad Desnou je
krásná, ale je to přeci jenom z ruky a spojení není zrovna ideální ;-)

Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!