[OT] Jak dostat audio/video do notebooku ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pondělí Leden 30 01:55:02 CET 2006

Zdravím,

ale jo, USB klíč nebo externí disk funguje fajn.

Pokud se týká produktů firmy Aver, tak jsem zkoušel jejich PCMCIA kartu.
Funguje dobře, ale vůči systému se netváří jako standardní zařízení.
Takže se hodí na sledování TV či nahrávání videa s pomocí jejich
aplikace, ale je jaksi nepoužitelná, pokud chci ve vlastním programu
pustit video v okně nebo se hrabat v digitalisovaných datech (např.
motion tracking, vyhledávání hran a další legrace).

Zdraví PavelK