[OT] Jak dostat audio/video do notebooku ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pondělí Leden 30 01:49:12 CET 2006

:-)))

Díky za odkaz, ale já fakt vím, o čem mluvím.

BTW, video jsem do počítače grabboval a stříhal už před nějakými 8-10
lety, kdy to byla rarita a nutný hardware/software stál řádově tisíce
dolarů. Před cca. 7 lety jsem začal stříhat na PC digitální video v DV
formátu. To bylo v době, kdy počítače nemívaly Firewire rozhraní, kamery
nemívaly odemčený DV vstup a tak podobně.

V této oblasti vážně nejsem začátečník a nepotřebuju odkaz na článek
typu "How to cut video for dummies". :-)

Zdraví PavelK