LM334 a mraz

Jiří Reček recek.jiri@quick.cz
Pondělí Leden 30 01:46:57 CET 2006

A tak to se omlouvam, ja jsem asi nesledoval tento predmet od zacatku a
nektere prispevky mi unikly. Myslel jsem, ze s tim ma potize pan Radim
Horinek, ktery napsal, ze to cidlo ma 1k pri 100 stupnich a to ma prave ten
KTY84. A jak popisuje, ze to pri asi 140 stupnich zacina klesat, tak me hned
trklo, ze ma otocenou polaritu, protoze to cidlo se presne takhle chova,
kdyz se mu otoci polarita.
Jeste jednou pardon. Radeji se mrknu do archivu a prectu si to poradne.

Jirka