LM334 a mraz

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Leden 30 01:33:35 CET 2006

Jiří Reček napsal(a):
> Pardon, To cidlo (KTY84) potrebuje mit spravnou polaritu (pokud chceme merit
> teplotu vice jak 100 stupnu). Jestlize jej zapojime obracene, cidlo jiz pri
> asi 150 stupnich zacne fungovat tak, ze odpor misto toho, aby se zvysoval,
> tak se zacne snizovat a pusobi dojmem, jako by se teplota snizovala. Pokud
> jej zapojite spravne (spravnou polaritu), tak tento jev nastane az asi kolem
> 200 stupnu. Jestlize chcete merit nad 200 stupnu, tak musite zvednout merici
> proud na 2mA, to se ten jev zacne projevovat az nad 300 stupnu.
> Je to takova vlastnost toho cidla.
> [...]

1) no, me by snad ani nenapadlo KTY84 zapojit "nejak", kdyz je v
datasheetu jasne definovana polarita (viz priloha),

2) 2mA jsou jasne z tehoz ("For temperatures greater than 200 °C, a
sensor current of Icont = 2 mA must be used"),

3) v puvodnim dotazu vubec neslo o KTY84, to jsem dal jen jako priklad
cidla fungujiciho i za vyssich teplot...

--
Jirka