[OT] Jak dostat audio/video do notebooku ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Neděle Leden 29 23:54:27 CET 2006

Zdravím,

mám jeden problém. Potřeboval bych do notebooku (Asus, WinXP, P4/2GHz,
1GB RAM) dostat nějak spolehlivě video signál.

Nejde mi o stříhání videa, tuner, nějaké nahrávání či komprimace do
MPEG1 či MPEG2.

Prostě potřebuju nějaký framegrabber, který umí zobrazit analogový
videosignál na obrazovce notebooku a je kompatibilní s "Video for
Windows", protože to budu potřebovat pomocí VideoOCX (www.videoocx.de)
nebo něčeho jiného použít ve své vlastní aplikaci.

Jako možnost vstupu mám Firewire, PCMCIA slot nebo USB 1.1 či USB 2.0
(přes PCMCIA kartičku). Nicméně rozhraní USB bych se docela rád vyhnul,
protože mám dojem, že přes něj nic pořádně nefunguje. Zkoušel jsem Web
kameru a také nějakou USB2 TV krabičku s A/V vstupem (konkrétně Pinnacle
50e) a nic z toho se mi nepodařilo rozchodit.

Napadá někoho nějaké spolehlivé řešení, jak ten audio/video signál v
okně zobrazovat s co nejvyšším rozlišením (ideálně plné PAL rozlišení
720x576) ?

Kdysi jsem koupil něco podobného pro desktop (firma tuším WinNov) a to
fungovalo spolehlivě. Mělo to A/V vstupy cinch, jack a S-VHS. Ale to
byla PCI karta, takže pro notebook je to nepoužitelné.

Zdraví PavelK