LM334 a mraz

Danhard danhard@volny.cz
Neděle Leden 29 21:38:43 CET 2006

Pouzil asi, jelikoz specifikoval 1k/100C, ma to napajene z 5V, doporucoval
jsem nahradit cidlo 5Klin potakem a zkusit rozsah, do 4k (4V) by to melo
normalne chodit.
Nevim co jeste resi, na to snad staci DVM a zakroutit potakem :o)

Danhard

> Neni to tim, ze cidla KTY maji zarucene provozni podminky (datasheet
> str.6) do teploty 150 st.C a pri teto teplote maji uz chybu mereni pm
> 12,88 K? Tedy, ze pri teto chybe jste uz za povolenym rozsahem a vyse uz
> cidlo nemeri, pripadne meri s jeste vetsi chybou?

Takove KTY84 funguje do +300 stupnu C, bohuzel tazatel nespecifikoval,
ktere pouzil on.

--
Jirka